miercuri, 5 mai 2010

Nu mai am chef sa iubesc! nu ma mai atrage nimic. Mai buni prietenii și distracția acum decât lâncezitul în doi. Să mă întreb dacă e normal? Poate că ar trebui... dar parcă au fost prea multe ca să mă simt acum atrasă de ceva. Adevărul e că fericirea vine doar când o dorești cu adevărat, restul e doar aievea, în momente în care trece timpul degeaba, iar fericirea nu e veșnică pentru că ajungi să te saturi de ea. Trebuie să îmi doresc mai mult ca să o simt, dar nu mai văd nici un ideal acum în iubire! Dacă toți avem o cale, poate că nu e aceeași fiindcă în calea mea văd acum orice altceva.

Un comentariu:

  1. e cam greu sa te saturi de fericire... daca ai reusit sa faci asta te rog sa ma inveti si pe mine cum... da intradevar... prietenii sunt buni... dar a fi intr-o relatie nu inseamna sa lancezesti in doi...! e mai mult de atat... si chiar si in timpul relatiei poti sa ai prieteni cu care sa iesi sau ma rog... sa iesti.
    parerea mea...

    RăspundețiȘtergere