sâmbătă, 13 februarie 2010

As primi

Sa fi fost pamant inundat de ape...sa primesc valul si sa ma scufund! Sa fi inaltat un copac si sa fi avut fructe. Dar nu sunt decat valul care s-a stins demult sau, poate, nici atat. Poate sunt doar digul care s-a naruit peste intinderi desarte sau doar o piatra din care zidul tau e facut: am inaltat doar stanci goale.
Sa fi fost un vis de fericire...
Sa fi fost dulceata vicleana a unei atingeri neterminate...
Sa fi fost fara gand doar placerea care nu mi-o refuz si sa fi primit doar pe intuneric mierea. Sa fi fugit de soare ca sa ma ascund sub imbatarea lunii, iar aceasta imbatare nimeni sa nu mi-o stie!
As vrea sa fi fost orice, caci nu stiu ce am fost. Si eu inca astept valul!

Un comentariu:

  1. Merci pentru ce mi`ai scris pe blog. Si ai dreptate, lipseste ceva, si e totul aiurea postarea mea, dar nu am avut cum sa scriu altfel. Simteam nevoia doar sa scriu ceva !

    Te imbratisez >:D<

    RăspundețiȘtergere